Tietoa meistä

Karamzinin koti ja koulu ry on vuonna 1994 perustettu yhdistys, joka toimii aktiivisesti koulun ja kotien yhteydenpitäjänä. Yhdistyksen tavoitteena on olla mukana luomassa lapsillemme hyvää oppimis- ja kasvuympäristöä.

Yhdistys tekee jatkuvaa yhteistyötä rehtorin ja opettajien sekä koulun johtokunnan kanssa.

Karamzinin koti ja koulu ry rahoittaa stipendejä (opettajat valitsevat vuosittain) ja hankkii hymypatsaat (oppilaat valitsevat keskuudestaan), järjestää tapahtumia oppilaille sekä rahoittaa koululle ylimääräistä pientä mukavaa, joka sovitaan tarpeen mukaan. Yhdistys on esimerkiksi osallistunut koulun kerhojen ja tapahtumien kustannuksiin sekä välituntilainaamon varusteiden hankintaan.

Yhdistys järjestää syksyisin suojatiepäivystyksiä.

Toimintaa koordinoi hallitus, puheenjohtajan johdolla. Hallituksen jäsenet ovat  koululaisten vanhempia ja yhdistyksen jäseniä.  Yhdistyksen hallitus ja aktiivijäsenet kokoontuvat noin 6-8 kertaa vuodessa. Kokouksissa pääsee kuulemaan ajankohtaisia koulun kuulumisia sekä tutustumaan muihin vanhempiin ja koulun opettajiin.  Yhdistyksen toiminta on kaikille koulun oppilaiden vanhemmille avointa. Kaikkiin kokouksiin ja muihin tapahtumiin ovat siis kaikki vanhemmat aina tervetulleita!  Jos haluat mukaan kokoukseen kuulemaan koulun ajankohtaisia kuulumisia ja osallistumaan vaikkapa vain sivusta seuraamalla yhdistyksen toimintaan, niin ota yhteyttä.

Toiminta on vapaaehtoistoimintaa ja siihen osallistumisesta ei makseta korvausta.  Ilman aktiivisia toimijoita ei toiminta ole mahdollista.

Toivotamme kaikki vanhemmat lämpimästi tervetulleiksi mukaan yhdistyksen toimintaan!

Karamzinin koulu, Espoo Järvenperä.

Yhdistyksen hallitus toimintakaudella 2023-2024

Puheenjohtaja Saara Kaajas

Varapuheenjohtaja Heini Meras

Sihteeri Melina Haapala

Rahastonhoitaja Jatta Sirén

Maarit Ahvenainen

Sanna Mäkinen

Anna Siivonen

Tina Tamkorv

Yhdeyden hallitukseen saa sähköpostitse osoitteella karamzin.kk@gmail.com.